Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

15 mai 2009

Hahahahahahahahaha!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Deci am avut o zi tampita rau. O zi a extremelor. Ba ma durea capu’, ba ma durea spatele. Ba nu vine cu mine, ba vine cu mine. Ba nu imi cumpar tenesi, ba imi cumpar tenesi. Ba imi iau masa cu scaune, ba nu imi iau masa cu scaune. Ba iau taxiul, ba merg pe jos. Ba aleg taxiul, ba iau defapt limuzina :)). Deci faza asta merita povestita. Ies eu frumos de la Cora Lujerului. De sus ma uit dupa tarife, vad o masina rosie cu tarif mare pe usa 1.40lei/km. YEY! Ala il luam! AM ZIS! Ne urcam frumos, ma uit pe geam si Tibi zice: “Hai sa coboram la Veteranilor ca trebuie sa platesc ceva”. Eu eram oarecum mirata, ce pana mea sa plateasca el la Veteranilor?!?!?!??!?! Ok coboram. Si dupa ce coboram imi zice de ce :)))))) NU O SA ITI DAI SEAMA! Proasta si aiurita de mine luase un taxi care avea tariful 1.40lei/km de NOAPTE :)) Si 35lei/km ziua :)))))))) Ei? Cine e aiurita lu’ mama? Noroc ca si-a dat seama Tibi la timp :)) ‘Pupe mama pe el de târtan. Si stateam si ma uitam la Tibi si radeam, de ce radeam? Pentru ca in capul meu se auzeau asa usor pe beat de hip-hop: “Ai muste-n cap/ Nup am doar un GAP” deci da :))) E de plans. Da’ diferenta e ca yo stiu sa fac haz de necaz, nu ca Oana Zavoranu 2 :)) HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA! Ce aiurita sunt! Deci e clar, nu trebuie sa ma fac bancher :)) Nici “brocher” (defapt broke® vine de la BROKE, si da sunt broke) :)) Pana mea.

0 comentarii:

Subscribe