Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

15 mar. 2010

Cea mai frumoasa dimineata din anul 2010

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Astazi m-am trezit foarte bine dispusa. Pot spune ca m-am trezit din “hibernare”. Am facut curat in toata casa, am fredonat o melodie, am zambit intr-una, mi-a venit pofta de iesit cu bicicleta (pofta ce mi-a fost taiata in momentul in care am vazut ce noroi amestecat cu zapada si apica, este pe strazi) si m-am gandit sa impartasesc aceasta buna dispozitie si cu tine (Stiu ca esti singurul meu vizitator, vizitatorule! Si iti multumesc ca iti rupi 2 minute din timpul pretios, pentru a te interesa de viata si/sau intentiile mele). Motivul pentru care sunt atat de vesela astazi? Mai bine iti arat decat sa iti explic! Enjoy!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Vai draga! Ai constatat ca Primavara incearca sa ”concedieze” Iarna?! Este si timpul!... pe criza asta!... cine sa-i plateasca Iernii curentul la congelator!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Subscribe