Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

21 apr. 2010

Best birthday ever

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Chiar daca sunt racita rau, tot am avut cea mai frumoasa zi de nastere. Am o gramada de cadouri, multe, multe mesaje de felicitare prin: e-mail, e-cards, telefon, sms, mesaje private, mesagerie instanta si cei mai norocosi mi-au urat personal “uraturile”. A fost super! Petrecere nu a fost, dar tot am cinstit colegii de apartament cu cate-o pizza, un suc si o felie de tort. Marea surpriza a venit din partea lui Valica! Pf. Mi-a facut un cadou de m-a dat pe spate. Mare detectiv baiatul asta, mare detectiv! Am primit multi, multi bani :D de la Cory si Florin. Am primit un camcorder Toshiba Camileo P10 de la tata, multe flori de la prieteni, un tort de ciocolata si un colier de la Tiby, un ceas super smecher de la Dora, un lantic superb de la Danut, un album Hello Kitty cu 11 stickere, un ursulet superb de la Valy + un cosulet cu florile mele preferate. Ce sa mai! Beste birthday ever! Va multumesc tuturor celor care si-au adus aminte! Pupici dulci!

 

DSC02332DSC02329hello-kitty-

1 comentarii:

Unknown spunea...

La multi ani si pe aceasta cale!

Subscribe