Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

13 iun. 2010

Vara…

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

OK! Sa incepem! Vara… cel mai tampit anotimp pe care il poate avea Romania! Din punctul meu de vedere! HUA! Romanii sunt indoctrinati sa adore acest anotimp! Daca intrebi pe strada lumea, 90% va spune ca VARA e anotimpul lor preferat! Si stiti de ce? Pentru ca:

1. Merg la mare! YEY! Pot sa ma balacesc, sa calc in coji de seminte ascunse in nisip, sa fac baie in apa in care fac pipi pestii, bagaboantele si animalele marii, sa merg pe nisipul incins gratuit, sa stau pe prosop la plaja si sa arunce niste plozi razgaiati cu nisip pe prosopul meu cand alearga spre ma-sa la prosop, sa ascult manele, sa vad niste tantiulete cam proaste care cred ca topless e cool (si ne mai miram de toate idioteniile care se intampla in ziua de azi), sa ma topesc de cald, sa imi fac loc printre alge, si asa mai departe.

2. Umbla despuiati! Nu de tot, dar renunta la pantalonii lungi (care oricum aveau vedere la buci), apar fustele scurte, papucii de plaja in plina metropola, chestii transparente, indecente si chiar nesimtite atat la purtatorii masculi cat si la femele. Isi mai clatesc si gibonii ochiul, mai tipa/fluiera/urla la cate-o domnita aproape despuiata (care, VAI! se simte ofensata! Oare ce au oamenii cu ea de nu o lasa in pace? Se mai mira de ce e violata!).

3. CALDURA=TERASE!! Aici no comment. Am atatea obiectii si atatea… brrr. Se incalca o gramada de chestii etice si prefer sa nu ma descarc complet! SCARBOS!

4. DEZMAT! Seara, imediat cum apune soarele si se lasa racoarea, o noua rasa de vietuitoare isi fac aparitia pe strazi. Aceste specimente sunt “profitorii de ocazie”, ca deh.. nu mai e cald si pot si ei sa iasa la produs distractie. Si cum zicea un prieten d’al meu: “Bah… tu cand vrei sa puti, PUTI!”

Eu urasc aceste aspecte, si plusez tot ce am pe CALDURA! HUAAA! Imi place frigul! AM ZIS! Ok deci nu am un anotimp preferat, desi primavara pare sa fie cea mai ok, dar nici toamna nu e chiar rea!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Ura! Propun Parlamentului Romaniei sa scoata in afara legii VARA! Sigur ei POT cu ajutorul lui BOC!... daca vrea si Basescu!

Subscribe