Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

1 mar. 2009

La Multi Ani persoanelor de sex feminin din viata mea!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

martisor

 

Cu ocazia zilei de 1 Martie tin sa urez si eu La Multi Ani persoanelor de sex feminin din viata mea! Azi e ziua in care ma adresez EXCLUSIV femeilor. Daca nu zic nimic de barbatii din viata mea, nu inseamna ca nu va iubesc si pe voi (tata, rude, Tibi :P)!

 

  La Multi Ani MAMI!!!! Sa ne traiesti mult, multe, multe primaveri, sa ne bucuram alaturi de tine si sa ai grija de noi (ca daca nu esti dta, se alege prafu’). Eu te iubesc, chiar daca te mai supar, dar stii… asta e jobul meu. Copii trebuie sa isi mai supere parintii din cand in cand ca sa fie iubirea mai mare cand se impaca :P Scuze ca te mai supar, nu o fac cu intentie. Dar stii cum sunt taurii astia… incapatanati pana la capat!

La Multi Ani Cory!!!! Mai tii minte cand eram mica si ma duceai la cinema sa vedem desene animate si apoi mergeam la Mc Donald’s si imi luai Happy Meal cu jucariile din desenul pe care il vedeam? Si cum imi dadeai bijuteriile tale sa ma joc? Sau cand am varsat sucul in pat cand ascultam Taxi? Dar portocala cu acele cuisoare pe care o aveai agatata de lustra? Mirosea asa frumooooos! Te iubesc si pe tine!

La Multi Ani Andreutza!!! Mai tii minte cand ne jucam NFS si ma apucau pe mine crizele de ras? De ma duceam pana la Tina in camera ca sa imi treaca rasul, iar cand deschideam usa si te vedeam iar ma apuca rasul? Mai tii minte de ce? Iti zic eu (restul nu or sa intelega) “Te pişi drept”. Mi-e dor sa te vad stand in fund pe scara si fumand. Nu neaparat gestul, ci faptul ca stateam amandoua si vorbeam prostii. Acum ai “crescut”, ai familia ta! Ma bucur ca ai reusit sa te lasi de fumat! Si pe tine te iubesc!

La multi ani Danuta! Fiind atat de departe amandoua nu am prea multe amintiri cu tine individual, am amintiri cu tine si cu Florin. Oricum tu vei ramane intotdeauna un copil fericit in ochii mei. Esti intruchiparea perfecta a copilului care abia asteapta sa vada ce i-a adus Mos Craciun. Ca o fetita care se intinde dupa mustacioasa ramasa pe prima crenguta a bradului. O scumpica si o simpatica! Si pe tine te iubesc!

La multi ani Tina! Noi nu am inceput exact cu dreptul! Dar pana la urma se pare ca ne distram amandoua ca nebunicile! Pai cu ce nepoata mai stai tu in pat si razi cu sughituri? Mai tii minte cand faceai toata treaba in casa si eu eram lenesa? Nu m-am schimbat nici acum! Desi acum trebuie sa fac treaba singurica. Mai tii minte cum imi faceai de mancare cand veneam de la liceu? Si cum ma certai cand faceam prostii? Eu ma suparam 1 pic dar imi trecea repede. Hai sa mai radem 1 pic: “La ţe se gândecie puii mamaie?”. Si pe Tina o iubesc!

La multi ani NASA! Abia asteptam sa vin pe la dumneavoastra cand eram mica. Pregateati mese festive, si eu in capul meu mic, credeam ca in fiecare zi e la fel si spuneam cu adminratie: “Nasa e bogaaata.”. Ne-am distrat impreuna si ne vom mai distra. Sunteti o femeie puternica, ma bucur ca sunteti mama mea spirituala (asa se spune despre nasa). Intotdeauna mi-a placut sa vin la dumneavoastra. mai tineti minte cand dvs spalati vasele si eu le stergeam? Mie nu imi place sa le spal, dvs nu va place sa le stergeti! Si ce mai radeam si vorbeam de baieti. va iubesc si pe dvs!

La multi ani Mirelei si mamei sale! Va iubesc si pe voi! Mirela… cea mai buna prietena din viata mea! Colega mea de “banca” din liceu. Ce mai radeam noi, ce mai ma lasai sa copiez de la tine la mate (nu ca Buru’ nu si-ar fi dat seama), ce mai mergeam noi la concerte in Bucuresti, ce mai veneam eu pe la tine (ca tu nu vroiai sa COME la mine), ce mai radeam pe strada, deci cu tine m-am distrat cel mai bine. Mama ta este o scumpa! Si chiar daca nu ne cunoastem foarte bine, ne intelegem foarte bine. Si imi este dor de voi! Amandoua avem mamici de nota 20 (separat nu impreuna). Va pup pe amandoua si va iubesc si pe voi!

La multi ani Dorei si mamei sale! Inca 2 femei bune la suflet si intelegatoare. Nu ne cunoastem foarte bine dar nu e timpul trecut, abia a inceput relatia de prietenie dintre noi. Sper sa tina mult timp. Dora mai tii minte cand am facut sedinta foto? LOL Ce de poze ti-am facut. Si in toate culorile. Ce mai descarcam pozele pe laptop ca sa pot sa fac loc pentru alte poze. Pana la urma au iesit superbe toate! Fotomodel ar trebui sa te faci :P Si pe voi va iubesc!

Ma intreb daca mai sunt persoane de sex feminin pe care am uitat sa le trec? Daca am uitat imi pare rau, nu e cu intentie! Oricum nu sunt multe persoane de sex feminin in viata mea. La multi ani si voua, femeilor din lumea intreaga (azi va iert si pe voi pitipoancelor, nu e vina voastra ca sunteti… gramada)!

 

Sa nu uitam de concurs, care este inca valabil. CLICK si te trimite la concurs!

3 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI! Georgy Dlagutza.
Dar tu mai tii minte cand am fost la mare si nu ti-ai facut temele de dupamiaza ("ce am facut ieri")si doua zile ai fost pedepsita si nu ti-am cumparat nimic dulce? Cred ca atunci nu ma iubeai prea tare :-). Dar per total nu am fost chiar rea (sper :-). Si eu te iubesc si imi e dor de acele vremuri care sunt din ce in ce mai departe. Poate le reinnoim cu o Georgy mica? Pupi multi si grasi (vorba lui Florin)

Anonim spunea...

Merci foarte mult! Sa stii ca si mie imi e dor de tine. Tot ceea ce s-a intamplat in liceu a fost realmente deosebit, imposibil de repetat. Ma bucur mult ca impreuna am trecut prin acei ani si ma bucur si mai mult ca mi-ai acceptat capriciile si mutritele (diminutiv - sa nu para atat de grav :P), multe la numar. De fapt pentru asta cred ca ar trebui sa-ti multumesc. In alta ordine de idei, "La multi ani!" tie, mamei si tuturor persoanelor cu doi cromozomi X din viata ta! Va doresc o primavara minuanta!

Unknown spunea...

In sfarsit o postare "extrem de desteapta"!!! Am citit-o toata! De doua ori!

Subscribe