Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

27 mar. 2009

Am chef!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |


Pe mine m-a apucat asa... un chef sa ii spunem. Parca as pleca la tara. Dar la tara unde nu exista televizor, unde nu exista internet. Sa plec cu hainele de pe mine si un rucsac cu schimburi. Si sa ma duc in creierii dealurilor sau muntilor, acolo unde oamenii stau pe prispa la sfarsit de zi si vorbesc cu pisica. Nu stiu de ce dar m-a apucat asa un dor de puritate. Sa merg undeva unde, ca sa cumperi o cutie de pateu, trebuie sa cobori 10 dealuri si sa mergi pe jos jumate de zi, iar singura solutie alternativa ar fi, carul cu boi. Acolo unde bei apa de izvor pastrata in galeti de tabla sau butoaie de lemn. Am asa un chef de... mamaliga cu branza (si mie nu imi place mamaliga, dar parca are un alt gust cand e facuta intr-un bordei tipic romanesc). Cam asta e chestia cu care m-am trezit azi de dimineata in cap. Nu stiu, am chef sa ma duc intr-o excursie in Maramures sau intr-un loc mai izolat. Am chef sa ma duc cu bicicleta si sa vad in stanga si in dreapta dealuri, camp, padure. Am chef...

1 comentarii:

John Constantine spunea...

ca sa vezi ce mica e lumea. si eu am facut poza la casa si copacul cu oale. adika la aceasi casa. adik am fost si eu acolo. din ciclul "unde ma puteai gasi odata".

Subscribe