Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

8 apr. 2009

Depresie!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Dupa cum am obisnuit persoanele care ma cunosc foarte bine, am intrat in depresia aia nenorocita care vine odata la 2-3 ani! Tipul de depresie care se manifesta doar cand sunt singura in casa. Tipul de depresie care ma afecteaza atat psihic cat si mental. Tipul de depresie care te face sa te gandesti la ce dracu ai mai venit pe lumea asta daca nu iti gasesti rostul. Tipul de depresie care te face sa iti pui intrebari peste intrebari. Tipul de depresie pe care o ai cand realizezi ca ceva in viata ta nu e asa cum credeai ca va fi. E depresie de genul ala: TE PUI IN CUR SI MORI! Mi-am adus aminte de un episod din viata mea. Cand eram mai mica m-a internat mama in spital pentru ca vomam non-stop. Analize dupa analize si nimic nu era in neregula cu mine. Doctorii spuneau ca n-am nimic, ca sunt sanatoasa. Dar eu vomam non-stop. Pana a aflat mama de ce imi era rau. Pentru ca eu la scoala luasem un 4 si de frica ce imi era sa nu afle mama, corpul meu se exterioriza cum putea. Azi noapte m-am trezit brusc si am dus mana la nas. Imi curgea sange abundent. De cateva zile nu mai dorm bine, ma simt din ce in ce mai rau. Mi-am dat seama ca habar nu am ce vreau de la viata. Nu sunt buna de nimic, nu ma pricep la nimic si altele. Mi-e frica de faptul ca voi dezamagi pe cineva. Mi-e atat de frica in cat cred ca voi face iar o criza de voma. Sunt un parazit, asta sunt. Si imi pare rau. Jur ca imi pare rau ca nu stiu sa fac nimic, ca nu sunt buna de nimic. Imi pare rau. Sincer rau! As vrea sa merg la un psiholog, dar sa vina el la mine acasa. Nu vreau sa ies din casa. NU VREAU! As vrea sa imi spuna ca sunt nebuna si sa imi puna bulina pe cartea de identitate, macar asa as stii ca e ceva in neregula cu mine si ar fi si legal. Ma intrebam cat de rau sa fie in inchisoare? Ai un acoperis, ai timp liber, ai mancare cat sa supravietuiesti... Ce trebuie sa faci sa intri in inchisoare? Eu ma gandeam sa omor pe cineva, cineva care a vorbit fara sa ia in calcul toate posibilitatile. Ma intreb daca mai traieste.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bleah!

Subscribe