Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

13 sept. 2009

11 kg de gaz langa pat!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

CaptureATENTIE! EXTREM DE INFLAMABIL! Bine ca nu sunt fumatoare :))! Pentru ca nu degeaba sunt “ReaDeMica”, dorm cu butelia sub perna :)) La figurat, bine-nteles. Acum serios vorbind, dorm cu butelia in camera. Azi am cumparat butelie, dupa ce am stat 2-3 saptamani pe mancare “la rece”. Precizez ca am cumparat, eu si iubirea mea. Motivul pentru care am tinut-o pe “racituri” atata vreme? Colegii de apartament nu au contribuit cu cei 30 lei. Si pentru ca mi se lipise stomacul de spate cand ma gandeam la ciorba de perisoare, am decis ca vom face rost de o butelie pe CONT PROPRIU! Ce sa mai! Noi si James Bond! Am plecat la Cora (hipermarket pt necunoscatori) sa luam toate cele necesare pentru ciorbita de perisoare (yum, yum). Ne-am intors cu taxiul cu gandul sa trecem pe la “depozitul de butelii”, dar cum nu aveam butelie sa dam la schimb, tanti de la butelii ne-a dat afara in suturi. Am ajuns acasa si ca niste eroi ce suntem am dezinstalat butelia consumata din bucatarie! Nu s-a auzit nici FAS! Am cautat prin debaraua cea misterioasa (acolo gasesti si scheleti umani daca te chinui 1 pic) un mijloc de transport pentru pretioasa comoara. Si am gasit! Cel mai trendy DSC01557 carut de butelii din vremea lui Hitler cand era tanar (a se observa poza). Am coborat carutul si cutia pentru comori. L-am trimis pe domnul James Bond cu carutul si butelia ca eu muream de rusine pe strada (shhht sper ca nu va citi postarea asta). Prin slalomul de caini buimaciti de albastrul comorii pe doua roti “infantile”, ce pareau ca se cearta si vor sa o ia in directii total opuse, Bond.. James Bond ajunge acasa. Cand am vazut comoara, mi-am sters lacrima din coltul stang al ochiului. OH CE VESTE MINUNATA! Ciorba de perisoare “here we come”!!! Am gatit de ne-au curs balele pe langa oale si farfurii. Cand opera a fost gata, domnul Bond, James Bond a “dezinstalat” butelia si a plasat-o in camera noasta. Asa am a luat nastere noua postare. Cu “gazosu” langa pat. Sper sa nu ne vedeti la stirile de la ora 5 :))! Pup dulce pe voi!

PS: La vestea ca am dat-o pe gaz, “distinsul” nostru coleg de apartament a dat cu subsemnatul la primul magazin pentru a isi achizitiona produse de infulecat neinflamabile pentru “gazos”. Si incepuse “distinsul” domn sa se apuce de preparare cand….. ce sa vezi? (ce sa fie oare?) CITEZ: “Ce se intampla cu butelia?” TADAAAAAAM! Raspunsul a fost la fel de prompt: “O tinem la noi in camera pana cand ne dai banii!” punctul culminant al discutiei, venit din partea domnului Bond, James Bond: “Nu te superi, nu?” Vaaaaai da’ ce sange in cojones are domnul Bond, James Bond.

0 comentarii:

Subscribe