Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

11 sept. 2009

MUZA!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Astazi m-am intalnit cu un domn a carui identitate nu o dezvalui din anumite motive. Motivul intalnirii? Returnarea unui obiect. Acest domn mi-a dat un impuls in a continua acest “proiect”. Asa ca AM REVENIT! Ii multumesc distinsului domn pentru impulsul oferit. Se pare ca blogul meu e citit nu numai de “specimene” ci si de OAMENI. Asta da chestie! S-a schimbat si layout-ul “blogarelii”!  Si acum sa trecem la treaba ca e mult de recuperat si putin timp!

Excursia in FRANTA! Sunt multe de povestit, dar cel mai bine graiesc pozele! Asa ca le las pe ele sa-si faca datoria :)

Mentionez ca cel mai mult, din toata excursia, m-a impresionat catedrala Notre Damme GOTICA! Am plans cand am vazut-o! Acum nu va imaginati ca m-am pus in fund si am dat apa la soricei! Am plans subtil cu o lacrima pe care scria explicatia “e de la vant”. mi-au mai placut si gradinile de la Versaille, dar n-am apucat sa vad tot :( O excursie de vis! Multumesc sponsorilor (Floricica si Ciupanezu’)!

Mi-am “dezvoltat” pasiunea pentru fotografie. Si a iesit cam asta (sa lasati comment sa imi spuneti daca va plac pozele):

De maine incep cate o poveste scurta in fiecare zi. Cu fiecare zi ce va trece, voi posta o poza si o poveste scurta sau nu.

Doar nu se putea sa fie o postare prea serioasa, asa-i? Sa trecem si la “porcariele”, doua la numar:

1. in cazul in care ma intrebam ce parere au oamenii despre “fabula” mea… am primit raspunsul:

Capture

2. Ma bucur ca blogul meu ajuta tinerii sau nu neaparat tinerii, sa cunoasca termeni noi.

shemale

0 comentarii:

Subscribe