Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

16 sept. 2009

Ce e bun, poate sa imi faca si cancer ca tot e bun!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Singura bautura alcoolica (in afara de crema de whisky, pe care nu o consider bautura alcOOlica) care imi place este BEREA REDD’S, desi la noi se gaseste decat in doua variante (fresh/sun). As incerca si varianta cu mar. Asta de bere, o bere care are gust de fructe si nu de… bere :D Da, am scamute cu labute pe creier. Cica berea mea preferata, ar fi cancerigena.

522_1“ Specialiştii au constatat că produsul conţine un aditiv alimentar care nu se regăseşte în lista substanţelor permise la fabricarea berii, prevăzute în ordinul comun al ministerelor Sănătăţii şi Agriculturii.”  (stire preluata de pe evz.ro)

Si daca berea asta are E-uri, inseamna ca fac cancer si mor, nu? Si aErul contine E-uri. Nu spun ca nu e periculos “e-ul”. E periculoas daca bagi in tine cantitati industriale, nu o berica cu un “e-ulet” la 1 luna. Sa retraga ei berea de pe piata din Sibiu! Ntz ntz ntz! Hai sa retragem tot ce contine E-uri de pe piata! Ca doar “ie” cancerigene!

 

PS: Stiu ca e veche vestea, da’ yo acum am auzit-o :P La mine nu exista stiri ca la voi in tarile “cilivizate”!

2 comentarii:

Unknown spunea...

O bere, o bere, "e"-urile noastre o "cere"! Asta e!

Andy Micutz spunea...

try silva green... cu un rarism iz de bere dar cu trairi de lamaie :D

Subscribe