Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

25 aug. 2010

Ţaţe

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |


ȚÁȚĂ ~e f. pop. (folosit și ca termen de adresare) 1) Soră (sau vară) a unuia dintre părinți, luată în raport cu copiii acestora; mătușă. 2) Soră mai mare sau femeie mai în vârstă; lele. 3) peior. Femeie cu apucături grosolane. /

Cunoastem cel putin doua ţaţe de tip 3) in viaţa asta. Ei bine, eu vad trei ţaţe in fiecare zi. Le vad la mine la munca. Sunt asezate strategic, undeva de unde sa vada/auda TOT. Sunt mai ceva ca stealth modul din Splinter Cell. Cu urechile ciulite si ochii la ceafa, aceste ţaţe comenteaza la TOT ce se poate. Si se intetin ţaţele astea, una pe cealalta. Incep sa dea din barba de la cum trece omu' pe coridor pana la ce avatar are ala pe mess. M-au tampit. Mi-au mancat zilele. Sa zicem ca nu m-ar deranja ca dau din barba in fiecare minut din viata lor, da' ele au impresia ca vorbesc incet. AU IMPRESIA! Au niste voci "vorbite" din fundu' butoiului. Ah shit! Am uitat sa precizez ca ţaţele sunt defapt niste EI! Da' baietii care ma cunosc stiu ca atunci cand ma enerveaza un mascul, vorbesc cu el cu "proasto". Asa ca "FA PROASTELOR" ce gura mare aveeeeeeti! Ati luat multe bule* in gura la viata voastra, de sunteti asa de iritante, fa proastelor?

*Bule= bauturi cu bule

3 comentarii:

Unknown spunea...

Ura! Recunosc personajele! Am si eu la munca...
Intrebare: pot sa-ti cumpar o BARDA?

Anonim spunea...

stealth modul din splinter cell.......asta e tare :))..barbatii uneori sunt mult mai tate decat femeile........mai ales la locul de munca...eu zic sa le dai pita...fai un pic sa simta ca nu sunt ei buricul pamantului

Tweety Bird from Texas spunea...

O da sunt blonzi saraci!
Gasoline always does za trick!
Happy to do it for you!
I have experience!

This was Tweety!

You know who!

Subscribe