Ganduri necenzurate

~ATENTIE!!! Contine "continut" explicit!!!~

9 oct. 2009

I can do it!

Publicat de Sa.Ai.O.Nara |

Dupa criza de fiere pe care am avut-o (defapt era fiere strangulata), am inceput a new way of life. Ma cam trezesc in mod natural pe la 7 jumate, imi iau pastilele si mancanc. Ciudat e ca am inceput sa bag in mine lichide (fara sucuri si frappe-uri), lucru destul de greu de facut pentru mine. Daca tot am inceput asa am mai decis si de data asta pe bune, ca trebuie sa mai dau jos un nr de kilograme. Ma multumesc cu 3 momentan. Asa ca asta e tinta mea. Sa dau jos 3 kilograme pana la sfarsitul lunii (fara sport decat plimbari cu bicicleta). Cred ca o sa reusesc. Trebuie ;). Dupa ce le dau pe astea 3 probabil o sa vreau sa mai dau jos inca 2-3 kg :D si tot asa pana ajung o aschimodie. Deh… tre’ sa ma vad si aschimodie, ca sa vad daca e mai bine asa. Daca nu o sa ma simt prea bine asa, mai pun la loc :)). Dar nu cred ca o sa fie cazul!

PS: Va prezint ultimul meu desen.

1. desenul original (stanga) si desenul modificat in Photoshop (centru, dreapta):

07102009913

fata_nori

fata

2. V-am spus ca nu sufar medicii? De ce? Pentru ca:

2.1. Primul bou a zis ca am giardia (aveam apendicita care a dat in peritonita & shit);

2.2. Al doilea bou a zis ca am cancer la os (la picior suferisem un accident cu ceva timp in urma si aveam osul zgariat);

2.3. Al treilea bou a zis ca am ulcer perforat (aveam fierea strangulata)!

Singurul doctor pe care il sufar e doctorul de la tata de la serviciu! El e de treaba!

1 comentarii:

worsakeend spunea...

foarte reusite desenele!!!

dar ce faci..somezi!!!mai arunca-ne ceva :p

Subscribe